Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

fredag, december 23, 2005

GOD JUL!

Nu åker vi norröver tills efter nyår (efter att ha varit på jul-AW igår, jobbat plus firat lille-jul idag och sedan packat de senaste tre timmarna är jag helt slut...) och då vet man inte hur det blir med bloggandet. Bredband finnes inte. Ville bara önska er alla en riktigt god jul!

4 Comments:

  • At 23 december, 2005 09:03, Blogger Roger said…

    God Jul själv :-)
    Hoppas ni får en avslappnande jul här uppe i norr (vet inte hur långt upp ni ska men...)

    Men det här innebär att vi läsare måste vänta ännu längre på fler av snitt i serien "Den Perfekta Mannen". Eller?

     
  • At 23 december, 2005 10:27, Blogger Drysen said…

    God jul!! :)

     
  • At 27 december, 2005 22:42, Blogger Pia-Pralin said…

    God jul till dig och tryfflarna.... mina tryfflar ligger väl bervarade i min mage!! Goda som tusan!! :-)

     
  • At 02 januari, 2006 22:24, Blogger Maria said…

    Hm, mer om den perfekta mannen kommer! Men en bra skribent håller väl sin läsare på sträckbänken och nu efter ledigheten har jag ju så mycket annat att skriva om :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home