Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

måndag, december 19, 2005

Gissa klappen?

Det här är en lätt en:

Man skulle kunna tro att man av detta blir rak
men istället blir en och annan omkring dig spak
av något ljuvligt som retar varje flimmerhår
och som gör dig oemotståndlig så att det förslår

3 Comments:

  • At 20 december, 2005 08:21, Blogger Roger said…

    Får man gissa så här offentligt? Okej :-)

    En golukt skulle jag tro. Och är nyfiken på vilken...själv har jag just införskaffat Channel Allure Sport

     
  • At 20 december, 2005 13:08, Blogger Frk Fleggman said…

    Roger, Det stavas Chanel om det inte är nån ny sportkanal på TV du menar:)

     
  • At 20 december, 2005 20:14, Blogger Maria said…

    Rätt gissat och jag började faktiskt undra vad Channel vad för något! Faktum är att det här är en gratispremie som kom från Yves Rocher, så det är inget märkvärdigt alls (är inte detta en sån här typisk grej man avslöjar på en blogg och egentligen inte pratar om :) ).
    Bara en liten bonus-julklapp. Annars gillar jag Armani, och på mig själv ska det vara Salvador Dali.

     

Skicka en kommentar

<< Home