Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

onsdag, januari 04, 2006

Den perfekta mannen 5

På allmän begäran så är det då dags för egenskap nr 5 på listan över den perfekta mannen:

Passande utseende

Det här är rätt självklart på något sätt. För ni måste väl ändå ha tänkt på hur många par som man tycker passar ihop rent utseendemässigt? Jag menar inte alls att han måste vara snygg eller så, men att han ska ha ett utseende som passar med ens eget utseende. Det finns tom forskning som säger att förhållandet fungerar bäst med en person som har samma attraktionskraft som en själv.

Som lite kuriosa så kommer här ett exempel på ett utseende som jag tycker passar mig alldeles ypperligt.

:-)

2 Comments:

  • At 05 januari, 2006 10:47, Blogger Frk Fleggman said…

    Hmm. Jag matchar inte min man. Jäklar, måste fixa det....

     
  • At 09 januari, 2006 08:24, Blogger Roger said…

    Hmm..det ligger nåt idet..såvida man inte är kändis förstås. Julia Roberts män har liksom aldrig matchat...och ingen kan väl matcha Mat-Tina ;-)


    (okej, jag ser heller inte ut som Brad...)



    ...sååååå vad är nummer fyra i listan?

     

Skicka en kommentar

<< Home