Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

fredag, januari 06, 2006

God frukost

Idag sov vi löjligt länge, och följaktligen var det inte längre frukosttid när vi skulle äta, utan snarare lunchdags, så jag fick den strålande idén att jag skulle göra amerikanska pannkakor för första gången på säkert 5 år. Måste bara länka till receptet här för det var ett fantastiskt gott sätt att starta dagen. Hemlagad blåbärssylt rekommenderas till. Mums.

1 Comments:

  • At 07 januari, 2006 11:48, Blogger Drysen said…

    Det låter gott :) Funderar på att äta "frukost" nu. Klockan är ju 11:48, fast i Danmark heter ju faktiskt Lunch Frukost. Så jag ska äta Frukost tror jag :)

     

Skicka en kommentar

<< Home