Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

söndag, september 02, 2007

Facebook har drabbat mig...

Till och från har man ju tankar på att börja blogga igen. Men nu har Facebook drabbat mig istället...föremålen variererar, men Internet-kärleken består, så kanske man kan uttrycka det. Jag vet inte vad som hände, kommer man till en punkt då man helt enkelt har skrivit allt som är värt att skriva? Eller kanske insåg jag att det som verkligen var värt att skriva var alldeles för personligt för att funka i en sån här blogg, med tanke på att man inte vet vilka som man känner som läser det. Tankar om livet. Ojojoj.

Men du som vet vem jag är - sök upp mig i Facebook så ses vi där :)
Ni andra, om någon fortfarande tittar in, sköt om er.

3 Comments:

  • At 11 september, 2007 16:13, Blogger zanza67 said…

    Tröttnade på facebook efter ungefär 5 minuter tyvärr. Fortsätter nog att kolla in här...;)

     
  • At 12 september, 2007 20:18, Blogger Maria said…

    Oj, tänk att någon fortfarande läser här!

     
  • At 20 september, 2007 18:25, Blogger nyx said…

    Skäms nästan för att erkänna det, men jag visste inte ens vad facebook var för en månad sedan... och jag har inte loggat in och kollat ännu... men nu när du är där, så måste jag nog kolla iallafall.

     

Skicka en kommentar

<< Home