Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

måndag, november 06, 2006

Bloggtorka

Efter en sån här lång bloggpaus är det inte lätt att sätta igång. Man har ju så mycket att skriva om så man vet inte var man ska börja...det är mycket som har hänt - alltifrån vidrigt ryggont och kravaller i Budapest till fem dagars party i Cascais utanför Lissabon, för nästan två månader sen. Mycket som inte avhandlats. Så jag börjar med det allra viktigaste - den här reklamskylten från Budapests gatumiljö :)
(Vi kom på efter några dagar att det faktiskt rör sig om ett fitnessmagasin)

3 Comments:

  • At 07 november, 2006 10:24, Anonymous Anonym said…

    Haha, ja hjälp vad associationern kan spela en en spratt. jag skrev nyss själv ett inlägg efter jag varit till tandläkaren där bloggläsarna påpekade att jag antydde nåt (fast det var mer aningslöshet från min sida)...

     
  • At 07 november, 2006 11:14, Blogger Rex said…

    Många skulle säkert bli besvikna på innehållet om de förväntat sig något annat?

     
  • At 07 november, 2006 18:52, Blogger nyx said…

    gott att du är tillbaka ;-)

     

Skicka en kommentar

<< Home