Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

onsdag, mars 08, 2006

Piggt

Imorse försov jag mig. Och jag tror aldrig jag varit så pigg på jobbet! Eftersom jag missat att sätta klockan så fick jag, för en gångs skull, åtta timmars sömn en vardag. Och jag hann ändå till jobbet före nio, så det är inte så illa. Kan rekommenderas!

2 Comments:

  • At 09 mars, 2006 09:10, Blogger Frk Fleggman said…

    Grattis! Låter skönt. Ska testa det nån gång när: När inte katterna väcker mig kl 5. När inte maken väcker mig kl 6. När inte barnet måste ha skjuts till skolan kl 7. Det lär alltså dröja.

     
  • At 09 mars, 2006 18:18, Blogger Maria said…

    Ojoj, man inser kanske inte alltid vilken lyx man lever i...

     

Skicka en kommentar

<< Home