Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

tisdag, juni 27, 2006

Resdrömmar

I helgen väntar Dublin! Någon som vet vad man gör där förutom att dricka Guinness? Första besöket i Irland, ska bli spännande.

Aaaaah, jag skulle vilja resa mycket mer! Någon gång när jag har läskigt mycket pengar ska jag åka till Galapagosöarna...

4 Comments:

  • At 29 juni, 2006 19:16, Blogger zanza67 said…

    oj vilken kul resa...hmmm...du kan väl dricka öl...?...mörk öl...kanske guiness?....

    skulle nog kolla upp museum o slott o restauranger o i övrigt bara promenerat/filosferat runt kanske i de gamla kvarteren o en sväng till förorten...

     
  • At 04 juli, 2006 09:04, Blogger Rex said…

    Galapagosöarna verkar kul, men eftersom jag aldrig kan uttala det får det bli Vimmerby istället.

     
  • At 04 juli, 2006 18:47, Blogger nyx said…

    ...nå, hur var det??? Och hur var godingen Williams (ryktet säger att du var där, hur 17 hann du det förresten)

     
  • At 05 juli, 2006 21:19, Blogger Maria said…

    Zanza: Japp, självklart drack jag Guinness!
    Rex: Du får väl boka resan på nätet då :)
    Nyx: Jodå, jag hann faktiskt, kom hem tidigare i söndags. Han var jättebra såklart!

     

Skicka en kommentar

<< Home