Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

onsdag, juli 05, 2006

Händelserik vecka

Har haft lite svårt att hinna med att skriva den senaste veckan, det har varit ett enda roligt gytter av uteätning, avdelningsaktivitet med yoga, Liseberg och bar, Dublin-besök, Robbie Williams-konsert, minigolf, 1-års-kalas och en tur till landet. Dessutom har jag jobbat, hur jag nu har hunnit. Kanske inte så konstigt att man är förkyld och ser dubbelt vid det här laget :)

2 Comments:

  • At 06 juli, 2006 12:51, Blogger nyx said…

    "stackars dig" låter ju inte klokt med tanke på att du har haft skitkul senaste veckan... men förkylning mitt i sommaren är pest - jag vet. (Min kära R är också snorig...)

     
  • At 06 juli, 2006 18:50, Blogger Maria said…

    Jo men det repar sig nog, imorgon börjar en veckas semester!

     

Skicka en kommentar

<< Home