Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

tisdag, oktober 18, 2005

Nakenbilder och Nobelpris

Jag kan få Nobelpriset! Jag läste nämligen en intervju i Metro med Göran Hägg, docent i litteraturvetenskap, som förklarar hur man väljer litteraturpristagare:
"Man ska inte tillhöra de kandidater som diskuteras i tidningarna. Du ska alltså vara glömd, hålla en låg profil och inte vara för publikfriande." Bingo! Dessutom underlättar det om man håller på med "Människans tidlösa villkor" i ett tomt rum. Behöver jag säga "blogga"?

Ja, men vad har det med nakenbilder att göra undrar du.

Tack!

Jag håller nämligen på med ett test för att se vad som får upp besökssiffrorna på min blogg :)