Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

onsdag, oktober 12, 2005

Rojalistiskt faderskapsdilemma

Idag hade vi tjejlunch på jobbet, och då vi diskuterade faderskap och ärftlighet i allmänhet så visade sig ett ovanligt stort intresse för frågan om prins Harry är Charles eller James Hewitts son. Som den blogg-pionjär jag är på jobbet så lät jag mig övertalas. Så…därför utlyser jag härmed en omröstning om vem Harry är mest lik – Charles eller James? Det kan ju vara skönt att säkerställa detta en gång för alla så att vi slipper ligga sömnlösa allihop.

Eftersom jag inte vill sno bilder som inte är mina så får ni använda dessa länkar:
Harry
Harry och James
Charles (där han försöker lära sig spela fujara)

Lite röster nu tack!