Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

söndag, oktober 09, 2005

Erkännande

Det är lika bra att erkänna: Den här bloggen kommer att handla väldigt mycket om 80-talsmusik - det går inte att komma ifrån det.

I brist på annat att orka göra gjorde jag ett 80-tals-quiz. 58 poäng fick mitt trötta, sega jag idag (inklusive 5 bonuspoäng för att jag talade om var jag fick länken). Kan ni slå det?

Hittade också en radiostation där de bara spelar 80-talsmusik. Guldstjärna till dem!

Floor Filler var väldigt kul idag med härligt Lindy Hopande par. Trist bara att Rebecka, som är en oerhört duktig latin-dansare, åkte ur. Jag har tränat på samma dansskola som henne, fast i en annan division så att säga...