Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

torsdag, november 24, 2005

Nu tändas tusen...

Idag har jag varit hemma, jag är snuvig, hela kroppen värker och orkar bara inte. Kan ändå inte låta bli att känna lite julstämning trots allt. Trots regnet ser det väldigt mysigt ut då man tittar ut på gatan med ljusdekorationer, adventsstakar och stjärnor som börjat komma upp i fönstren. Jag ser fram emot en vit jul i år, då ska vi till min sambos familj på Frösön och där är det ju alltid snö på jul. Så här vackert brukar det vara då.



Och så här fint är det på Liseberg i juletider.


3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home