Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

onsdag, december 07, 2005

SMS till tusen

Fick just ett erbjudande från Telia. Man kan få en SMS-pott och just nu så får man skicka hela tusen SMS för 100 kronor. På en månad! 1000 SMS på en månad, det blir ju 33 SMS om dagen om jag räknar bort imorgon för då skulle det visst vara gratis hela dagen. Vem i hela friden skriver 33 SMS om dagen och vilket mobilminne klarar av det?!

4 Comments:

  • At 08 december, 2005 09:11, Blogger Frk Fleggman said…

    Min dotter...?

     
  • At 08 december, 2005 11:29, Blogger Pia-Pralin said…

    Kollade in din blogg...hihi verkar som vi har samma smak om filmer... och jag gillar jordnötssmör också.. du kan göra snickers kaka av det om ingen annan gillar det.. det är gôtt!! :-)

     
  • At 08 december, 2005 19:24, Blogger Drysen said…

    Nej! inte jordnötssmör! Telia är inget bra heller för den delen...

     
  • At 08 december, 2005 22:53, Blogger Maria said…

    Fleggman - hoppas hon betalar själv :)
    Vad gäller min filmsmak så är det nedpräntat i hasten men jag gillar humor, spänning (thriller) och relationsdrama. Fast det finns massor med andra filmer som är minst lika bra...
    Telia suger, precis som alla andra telebolag vars försäljare envisas med att ringa oss hela tiden. Försten som låter bli får mitt helhetsåtagande!

     

Skicka en kommentar

<< Home