Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

tisdag, november 29, 2005

Champion

Gjorde ett väldigt seriöst, och ganska svårt faktiskt, personlighetstest.
Min diagnos:
Your Temperament is Idealist : NF
Your variant temperament is Champion : ENFP
Champion, jo man tackar!
Jag läste faktiskt beskrivningen och kände igen mig rätt väl. Det är bra att göra såna här tester för att få lite kläm på vem man är. Och nu när jag tänker på det så ligger det nog för en sk champion att göra just såna här tester. Hm.

2 Comments:

  • At 01 december, 2005 20:08, Blogger Drysen said…

    Kom halvvägs genom det testet.. sen skulle jag ha lektion..Men jag fattade inte alla frågor.. :S

     
  • At 01 december, 2005 22:07, Blogger Maria said…

    Ja, det var riktigt jobbigt att göra det. Men resultatet stämde väldigt väl med ett annat test jag gjort för några år sedan så jag tycker det verkar vara en seriös metod. Inte precis något Veckorevyn-test "Vilken typ på krogen/stranden/jobbet/i sängen är du?"

     

Skicka en kommentar

<< Home