Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

torsdag, januari 12, 2006

Nu har det hänt

Först var jag väldigt skeptisk. Jag hade ju läst att folk som inte riktigt hade samma prioriteringar i livet som jag brukade vara inne där och spana efter svindyra märkeskläder och väskor ("Tack gode Gud för Hanky Panky-trosor"), och det kändes inte riktigt som min grej. Men så berättade min jobbarkompis att de har "ALLT" där, och när jag upptäckte att det inkluderade även den rengörings"moussen" och fuktighetskrämen jag använder till en bråkdel av priset här hemma så var jag förlorad. Korten på bordet, jag erkänner:

Jag har nu beställt min första produkt på Ebay.

2 Comments:

  • At 13 januari, 2006 07:49, Blogger Roger said…

    Hmm...jag har hört om de som fastnar på Tradera...så jag har knappt vågat mig dit.

    Nu känner jag ett oförklarligt sug efter att kolla lite på Ebay..har aldrig gjort det...

     
  • At 14 januari, 2006 22:58, Blogger Maria said…

    Varning utfärdas! Jag har suttit tre kvällar och letat dansskor och min sambo har nog gjort av lika många på att leta klockor. Väldigt socialt...

     

Skicka en kommentar

<< Home