Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

onsdag, april 26, 2006

Mmmm

Fest på fredag, så jag måste ju kolla vilken drink jag blev. Och jag blev min favoritdrink!



You Are a Strawberry Daiquiri



You're a fun, playful drinker who loves to party.

You may get totally wasted, but you're always a happy drunk!

3 Comments:

  • At 28 april, 2006 12:31, Blogger nyx said…

    *hihi* jag blev en Margarita - "You aren't just the life of the party, you are the party!
    You mix a good drink, bust out some great music, and know how to get down." Det trodde du aldrig, eller hur ;-)

     
  • At 28 april, 2006 19:09, Blogger Vild-hallon said…

    Jag blev en Bloody Mary - " stable drunk" - jo jag tackar.

     
  • At 29 april, 2006 10:43, Blogger Maria said…

    Nyx - det var det värsta! Fast det känns inte så otroligt, jag ska undersöka saken i Budapest ;)
    Vild-hallon - men det är väl bra att vara stabil :)

     

Skicka en kommentar

<< Home