Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

söndag, april 23, 2006

Resor

Jag älskar att resa! I år ser det bra ut: Jobbet tar mig till Budapest i maj och Lissabon i september, och nu så har vi precis bokat en helg till Dublin för att fira att sambon fyller jämnt i juli. Tre nya länder och städer som väntar på att bli upptäckta, ska bli grymt skoj.

4 Comments:

  • At 24 april, 2006 08:01, Anonymous Anonym said…

    Så härligt!

    Vad kan det vara förjobb som erbjuder såna resmöjligheter? Själv ska jag till Enköping, men det är också fint å här års, har jag hört :-)

     
  • At 24 april, 2006 21:20, Blogger zanza67 said…

    låter underbart - dublin skall jag oxå till ngn gång...!

     
  • At 24 april, 2006 21:21, Blogger Maria said…

    Det är seminarium som ska vara i de städerna. Vi får det istället för bonus :)
    Enköping låter ju också exotiskt, där har jag aldrig varit.

     
  • At 24 april, 2006 22:04, Blogger Pia-Pralin said…

    låter som mitt år.. ungefär... just hemkommen från Mallorca, London i juni (om det går), Dublin i september och Mallorca i oktober... :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home