Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

tisdag, april 18, 2006

Den perfekta mannen 1

Eftersom jag har fått önskemål om att inte gå och dra så länge på de här egenskaperna så kommer nu egenskap nr 1 på listan över den perfekta mannen:
Ärlig
Det här är så självklart, skulle det verkligen kunna vara något annat?

Jag har också fått önskemål om att lägga ut hela listan på en gång så här kommer den. Jag hoppas ni alla tar detta med en nypa humor, som jag :)
(Psst. Dans-egenskapen kommer så högt bara för att reta sambon)

1. Ärlig
2. Omtänksam
3. Humor
4. Gillar att dansa
5. Passande utseende
6. Håller igång
7. Intelligent
8. Kramig
9. Charmig
10. Spännande

5 Comments:

  • At 19 april, 2006 10:17, Anonymous Anonym said…

    Ahh, nu har vi den, hela listan. Håller med om det mesta...fast jag skulle vilja kasta om en del punkter...och kanske lägga till nån ;-)

    Sååå vad blir nästa lista "from the creator of Den perfekte mannen"?

    * Den perfekta helgen?
    * 10 sätt att sätta guldkant på tillvaron?
    * Den perfekta storstaden?

     
  • At 19 april, 2006 11:04, Blogger Drysen said…

    Äntligen slipper jag gå och vänta :P Har gått och funderar väldigt mycket på vilken som skulle vara nr 1.

     
  • At 23 april, 2006 16:15, Blogger Maria said…

    Roger - hur ville du att listan skulle se ut då? Och är det du som bestämmer hur den perfekta MANNEN ska vara :-)
    Jag skulle nog också kunna kasta om en del, men inte de översta egenskaperna. Vi får se vad det blir för lista nu!

     
  • At 24 april, 2006 21:13, Blogger zanza67 said…

    kul lista...:)...
    har du hittat glasögonen?...

     
  • At 24 april, 2006 22:20, Blogger Maria said…

    Jag hittade glasögonen, det står i den förra bloggen. I tvättkorgen av alla ställen...

     

Skicka en kommentar

<< Home