Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

söndag, april 09, 2006

Det är så hälsosamt och stärkande...

...i fjällen. Har varit i Sälen över helgen. Två härliga skiddagar - en solig i spåret och en i backen där den sista timmen var med skön, värmande sol. Härligt glid i alla skidor och mysigt att umgås med familjen och de goa brorsbarnen (bortsett då från att de vaknar alldeles för tidigt för min smak :) ). När jag var inne på mitt tredje åk den sista timmen så kom min 61-åriga pappa och körde om mig, på sitt fjärde. Hur ska jag tolka detta?

1 Comments:

  • At 13 april, 2006 09:37, Anonymous Anonym said…

    ..."och man får blåmärken på åtskilliga ställen"...?! (sjunger vidare) :)

     

Skicka en kommentar

<< Home