Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

söndag, april 23, 2006

Bekvämt

Vilken helg!
Medan jag satt ute i solen på altanen och läste boken "Sanningen om Da Vinci-koden" så blev köksgolvet lagt och alla de gamla köksskåpen med spånskivor under borttagna och utslängda på gården. (För er som undrar kan jag tillägga att jag skötte maten, disken och tvätten. Såklart. Och min hjälp med övrigt var nog inte önskvärd :) )
Jag borde nog lägga till "Händig" på listan över den perfekta mannen.

2 Comments:

  • At 24 april, 2006 07:58, Anonymous Anonym said…

    Neeej snälla. Listan var helt ok, men med "händig" som komplement får man problem. ... kan det inte ersättas med "hundsnäll" eller "skapligt boillsinne" ? ;-)

     
  • At 24 april, 2006 18:44, Blogger Maria said…

    Nej, haha, det tror jag inte, men du har ju humor i alla fall :)

     

Skicka en kommentar

<< Home