Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

måndag, maj 08, 2006

Listor

Nu när min lista över "Den perfekta mannen" är färdigställd och färdigdiskuterad, så hade jag tänkt att göra en lista över något annat intressant. Jag hade en jättebra idé! Men givetvis så spelade mitt superfenomenala minne mig ett spratt och nu har jag ingen aning om vad det var. Men när jag kommer på det, då ni...

4 Comments:

  • At 08 maj, 2006 22:13, Blogger zanza67 said…

    ...tänk på...e listfreak...o det är inte golvlister då alltså...funderar på en lista oxå...pia-pralin inspirerade mig med sitt sista inlägg...men säg inte det till ngn...;)

     
  • At 09 maj, 2006 09:05, Blogger Drysen said…

    Jag går alltid runt med en bläckpenna så jag kan skriva upp mina ideer på armarna!! :D Fast solbrännan blir kanske lite konstig då....

     
  • At 09 maj, 2006 19:31, Blogger nyx said…

    du får göra en lista på "bästa stället för kom-ihåg-listan".

    kylskåpet är värdelöst och dessutom fult, måste bli en 10:a
    drysens armar borde få bli en 7:a (funkar nog inte så bra, för dig)
    ;-)

     
  • At 09 maj, 2006 22:12, Blogger Maria said…

    Jag har kommit på det! Men jag vill inte avslöja för då är det säkert någon som snor idén :)

     

Skicka en kommentar

<< Home