Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

torsdag, juni 01, 2006

Brrrr

Tyckte kvällen verkade trivsam när jag promenerade på vägen hem idag så jag köpte en glass och tittade på alla som satt på uteserveringarna och njöt. Väl hemma övertalade jag sambon att gå ut och äta på en sådan. Sagt och gjort. I en knapp timme satt jag och huttrade värre än på länge och ville inget hellre än gå hem igen. Dessutom var jag redan förkyld från början. Var är värmen?

2 Comments:

  • At 05 juni, 2006 21:20, Blogger nyx said…

    jag har hört att den ska komma på torsdag (19 grader enligt tv4). Tills dess får du värma dig med en whiskey :-)

     
  • At 06 juni, 2006 16:51, Blogger Maria said…

    Det har varit en jätteskön långhelg på landet, rätt mycket sol och ganska varmt. Men ser fram emot nästa helg :)

     

Skicka en kommentar

<< Home