Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

onsdag, juli 05, 2006

Note to self

1. I framtiden, när jag får problem med att jag ser dubbelt eller får spänningar när jag försöker fixera blicken, så ska jag kolla så att jag inte har råkat sätta på mina vanliga månadslinser ovanpå ett par endagslinser.
2. Glöm inte att Acuvue endagslinser är super, de klarar av att man har dem inne i 1,5 vecka i sträck. Med endast lite spänningar, dubbelseende och irritation som följd.
3. Hoppas självironin ovan framgick.

En arbetsdag kvar, sen väntar 1 veckas skön semester på landet (har lite längre semester senare). Då vi inte har bredband där (ÄN...) så får jag önska er en skön sommar så länge!

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home