Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

måndag, augusti 28, 2006

Till någon jag träffar ofta men inte har så kär

Bästa Västtrafik,

Jag har ett klagomål rörande era fordon och förare. För ett tag sedan blev jag överlycklig över min nya mobiltelefon, och efter bara någon dag så upptäckte jag spelet QuadraPop som jag sedan dess spelar frenetiskt i en aldrig upphörande jakt på highscore. Jag har dock erfarit att Västtrafiks bussar och chaufförer gör det särdeles svårt att slå highscore just på bussen. Något av följande inträffar nästan dagligen:
* Fordonet är alldeles för skumpigt pga dålig fjädring
* Det görs för mycket tvära inbromsningar och svängar
* Man blir störd av att chauffören vill veta vägen
Det här är inte acceptabelt. Jag kräver ett omedelbart svar med åtgärder från er sida för att förbättra den här situationen. Under tiden, kan jag få ersättning enligt resegarantin för min bortspillda restid?

2 Comments:

  • At 29 augusti, 2006 19:43, Blogger zanza67 said…

    jättedåligt att de inte stannar när du har höga poäng o kan nå high score...hade klivit av direkt som protest...:/

     
  • At 02 september, 2006 10:46, Anonymous Anonym said…

    ja du gumman. vi på Västtrafik anser att en buss skall köra så det ryker. Ingen skall kunna komma och säga att vi inte gör vad vi kan för att passa tiderna trots gamlingar med rullatorer och barnvagnsmaffian som fyller hela gången med snoriga barn och oväsen.
    så om du vill ta ett HajSkår på ditt spel får du nog ta 87.an, det är en lugn rutt runt masthugget på en c.a två timmar.
    häromdagen blev den bussen omgången av en dam med hund.

     

Skicka en kommentar

<< Home