Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

söndag, augusti 20, 2006

Prylgalen 1

Det händer faktiskt att jag är lite prylgalen. Just nu är jag helt överlycklig över min Sony Ericsson w810i, vilken fantastisk apparat! Tar bra bilder, har mp3-spelare och radio, ett kul spel, 512 mB minne och mycket annat. För mig som inte har någon digitalkamera (brukar låna sambons) är det suveränt, och mp3-spelaren behöver inte längre ta plats i handväskan. Men det absolut bästa av allt, med tanke på att de flesta hörlurar inte stannar i mina öron, är hörlurarna/headsetet. För första gången i mitt liv har jag kommit över ett par lurar som sitter både bekvämt och kvar i örat. Toppbetyg!

1 Comments:

  • At 24 augusti, 2006 08:16, Blogger nyx said…

    Håller helt med om lurarna. Har samma typ till min nalle, och de sitter som en smäck (fast de kändes lite läbbiga i början, tycker jag)

     

Skicka en kommentar

<< Home