Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

torsdag, januari 19, 2006

Bra skylt

Idag fick jag ett klistermärke på posten som jag hade beställt från IKEA:s kundservice - "Ingen reklam tack, men gärna IKEA-katalogen". Toppen! Nu ska jag bara fundera på vad jag ska använda min extra timme till, som jag kommer få varje vecka pga detta :)

6 Comments:

  • At 20 januari, 2006 07:49, Blogger Frk Fleggman said…

    Du kan ägna dig åt lite feng shui på kommoden - tex. Eller möblera om. Eller ligga på soffan och dagdrömma. Eller sy nya gardiner. Eller plugga italienska.

     
  • At 20 januari, 2006 18:24, Blogger Maria said…

    Tja, jag tror inte jag kommer få några problem med det. Jag har t ex anmält mig till en tangokurs :)

     
  • At 20 januari, 2006 22:17, Anonymous Anonym said…

    Jag skulle in och läsa din blogg, mindes inte riktigt adressen, trodde det var iaia.blogspot.com - kom till en rosa söt sida med en liten kissemiss, såg din sida ut så här? Men så började jag läsa, hmmm, nä inte läsa, jag förstod inte ett ord, det blev visst fel..
    Så efter en koll i ditt mail och nu kom jag rätt. Kul!
    Tänk att få en hel extratimme i veckan, det vore skönt...

     
  • At 20 januari, 2006 22:19, Anonymous Anonym said…

    varför denna word verification?

     
  • At 20 januari, 2006 22:49, Blogger Maria said…

    Ujuj, vad tänkte du när du såg Hello Kitty över hela sidan?!
    Kul att du hittade hit! Word verification är för att slippa spam-kommentarer, det kom en massa sånt i början som man fick ta bort hela tiden. Fast jag brukar ofta skriva fel när jag kommenterar på min egen blogg...

     
  • At 20 januari, 2006 23:22, Blogger Pia-Pralin said…

    En timme per vecka... men jag gillar att titta på viss reklam, kan man skriva en lista och sätta på dörren? :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home