Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

måndag, januari 16, 2006

Framförhållning

Eftersom jag nu, lagom efter att ha fått ner julpyntet i lådorna igen, börjar känna mig lite småstressad inför julen 2006, så passade jag på att vara lite nyttig medan jag tittade på årets version av idrottsgalan. Jag gjorde en excelfil över alla som vi fått julkort ifrån, med tillhörande adresser, så i december är det bara att printa ut dem på ett fint etikettark i ett fint typsnitt. Nu är det bara att hoppas att ingen flyttar eller får fler barn för då blir det jobbigt, då måste jag ju gå in och uppdatera filen. I så fall hoppas jag de skickar mail för då är det bara att kopiera in. Aaah, struktur och planering, smaka på de orden :)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home