Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

söndag, januari 22, 2006

Inköpsproblem

En bit härifrån finns en lågprisbutik som är bra mycket billigare än den annars helt suveräna Hemköp-butiken runt hörnet. Ibland går jag till lågprisbutiken för att "storhandla" och spara lite pengar. Men varje gång jag gör detta, så slutar det med att jag måste stanna vid Hemköp på vägen hem för att komplettera mina inköp med alltifrån blandfärs till grönsaker. Vad är vitsen?

3 Comments:

  • At 23 januari, 2006 11:44, Blogger Pia-Pralin said…

    det är därför jag sluter bort billighetskedjan, och handlar enbart på ICA Maxi.. kanske nån gång på Coop Forum, lika bra att handla där de har allt, jag har väl annat att göra än att springa i mataffärer :-)

     
  • At 23 januari, 2006 13:18, Blogger Frk Fleggman said…

    Håller helt med Pia, man blir bara sur när de inte har allt man behöver. Jag råkar tycka det är kul att storhandla och jag prioriterar utbud framför lågpris. Tycker ICA är perfekt.

     
  • At 23 januari, 2006 21:09, Blogger Maria said…

    Japp, ICA är klart bäst. Tyvärr har vi ingen här i närheten...

     

Skicka en kommentar

<< Home