Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

lördag, januari 21, 2006

Den perfekta mannen 4

Nr fyra på listan över den perfekta mannen är:

Gillar att dansa

Eftersom jag misstänker att sambon smygläser min blogg så är det här en stilla vädjan eller varför inte ett hot. Det är ju ändå nr fyra på listan!
Detta är absolut ingen viktig egenskap, men väldigt rolig och användbar =)

Här finns förklaringen till listan, för den som undrar.

4 Comments:

  • At 21 januari, 2006 17:22, Blogger Roger said…

    Aha...jag & frun försökte oss på lite salsakurs en helg. Kanonkul och kände man sig ändå inte lite "latin" efter fredag kväll och lördag. Kände alltså. Ända till vår barnvakt (som vi stolt visade upp våra färdigheter för) påpekade: "Jaha, har ni slängt bort en helg på det DÄR"

    Men TV4:s "Let's Dance" kommer att skapa uppsving, var så säker...

     
  • At 21 januari, 2006 18:37, Blogger Maria said…

    Låter som en avundjuk barnvakt :)
    Fast en del är bara väldigt ointresserade av dans har jag upptäckt. Huvudsaken var ju att ni hade roligt! Let's Dance kommer att ge världens uppsving, jag har märkt sedan Floorfiller och liknande program startade att fler är dansintresserade. Jättekul, för det är klart bättre sätt att roa sig på än att stå och hänga i någon bar. Jag har aldrig varit bra på det...

     
  • At 21 januari, 2006 19:02, Blogger Drysen said…

    Hmm...jag lärde mig bugga i 6:an med skolan, men jag kommer inte ihåg nåt längre.

     
  • At 21 januari, 2006 20:06, Blogger Maria said…

    Drysen - du som är 16 har verkligen chans att bli riktigt bra på dans så jag säger go for it! Jag ångrar att jag inte gjorde det när jag var yngre. Man får mycket självförtroende av att behärska dans. Sen vet jag inte om det är bugg eller salsa som gäller där du bor, det får du kolla upp :)

     

Skicka en kommentar

<< Home