Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

måndag, januari 30, 2006

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Roger. Här är mina ovanor:

1. Jag äter alldeles för mycket godis.
2. Jag har en förmåga att pilla på mina tummar när jag blir stressad eller bara när naglarna är för långa.
3. Jag visslar eller sjunger med till radion på jobbet.
4. Jag lägger mig och går upp alldeles försent.
5. Jag springer efter bussen minst 3 ggr varje vecka.
Ska jag verkligen bara lista fem?!?

Jag utmanar: Fleggman, Drysen, Pia, Vild-hallon och Rex.

Reglerna:Gör en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och utmana sedan fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.