Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

onsdag, februari 08, 2006

Quizzligt

Igår var jag på quiz night på puben Notting Hill som ligger här i närheten och det var helt vansinnigt roligt! Jag och mina tre lagkamrater var sk "Quiz virgins" så det fanns lite regler och rutiner som man måste bekanta sig med. Quiz master'n var utklädd till Björn Borg och dagens tema var Vinter-OS. 30 frågor var det. För att ni också ska få känna på detta lite grann så har jag gjort en special-quiz till er som är av det lite mer lättsamma slaget och fokuserar på mina intresseområden. Era namn/alias får ni ange som svar i första frågan. Jag återkommer med resultatet om en vecka ungefär.
Lycka till!
Här är quizen

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home