Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

lördag, mars 18, 2006

Förkyld och hungrig

Är förkyld och känner bara för att ligga i sängen, egentligen, hela kroppen gör ont. Tog en promenad förut för att få lite steg i stegtävlingen men det var nog ingen bra idé. Just nu är allt hur trist som helst. Jättehungrig är man och ingen sambo är hemkommen än, så jag gick till affären för att köpa middagsingredienser, men när jag kom dit orkade jag inte laga någon middag längre så det fick bli djupfryst pizza. Vilken lördagsmiddag...och när det är så här så vågar man ju inte ens hoppas på att BWO ska vinna ikväll :)

3 Comments:

  • At 19 mars, 2006 08:53, Blogger nyx said…

    Nämen fy då. Hoppas att du kryar på dig, bums.
    Jasså, det är BWO som gäller... jag hade nog tippat att du skulle hålla tummarna för Carola. *hihi*

     
  • At 19 mars, 2006 11:29, Blogger Maria said…

    Oj, vet inte hur jag ska ta det! Hade hon bara haft en bra låt hade jag väl fått vika mig. Mina övriga åsikter om detta vågar jag inte lufta på min högst oskyldiga blogg :)

     
  • At 20 mars, 2006 10:18, Blogger Frk Fleggman said…

    Stackars dig. Krya på dig!

     

Skicka en kommentar

<< Home