Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

söndag, mars 12, 2006

Omvänd smak

Igår var det två låtar jag verkligen gillade i melodifestivalen men de kom - sist och - näst sist!? Däremot, om man har en riktigt slätstruken låt som man har hört i 50 olika varianter förut så kommer man tydligen vidare bara för att man är en känd artist. Är det mig eller svenska folket det är fel på? Jag orkar inte längre...
(Heja BWO!)

2 Comments:

  • At 13 mars, 2006 13:49, Blogger Frk Fleggman said…

    Men Carola... är ju ändå Carola. Hon kan göra under med även den tristaste skitlåt. Jag gillade Günther bäst... nä jag bara skojade. Och det gjorde väl han också, eller?

     
  • At 13 mars, 2006 18:58, Blogger Maria said…

    Ja, det gjorde han nog =)

     

Skicka en kommentar

<< Home