Iaia och livet

37-årig göteborgska som är nyfiken, busig och tankspridd. Bloggar inte så aktivt just nu. Jag gillar: språklig humor, att dansa - framförallt salsa, musik - helst sådant som låter 80-talssynth, indiepop, latin och jazz, diskussioner om livet, att läsa böcker och att se Vänner på TV.

fredag, juli 21, 2006

Hinna med...

Har svårt att hinna blogga nuförtiden, kan bero på att jag bara gjort det på jobbet senaste veckan och där har man ju haft fullt upp med att få undan inför semestern. Och hur gick det? Nja, sådär, när jag slutade för en timme sen drygt ville jag egentligen sitta kvar några timmar till. Tänk att det alltid ska vara så!

Nä, nu får jag ställa in semesterhumöret, strax åker vi till landet och vidare till Frösön där det brukar vara härlig, ljus sommar med vacker natur. Fick dock tips om att ta med långkalsonger just i år...

En liten varning också: Testa inte den nya yoggi utan socker som finns i drick-förpackningar (som Jalla). Tyckte det smakade skumt och när jag kollade på innehållsförteckningen förstod jag varför. Det var sötat med sötningsmedel! Hur kan man söta en yoghurt med sötningsmedel? Den behöver väl inte sötas alls? Sommarens bottennapp.

Ha en fortsatt skön sommar så får vi se när jag tittar in igen :)

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home